Arkadaşlar biraz aceleci davranmıyor musunuz? 9.ayda tam anlamı ile oturmaya başlar. Her çocuk farklıdır. Benim kız 11.ayında emekledi. 15.ay yürüdü. Emekleme bir gelişim göstergesi değildir zaten. Şimdi 22 aylık koltuk tepelerinden inmiyor. Yoğurt gibi puding gibi derlerdi çocuğa hep kıvamı anlamında :) ben hiç takmamıştım. B12 eksikliği vardı ama 1 yaşına kadar her ay enjeksiyona gittik. B12 ye baktırın çok çok önemli