Oznurkayaa vallahi biz cok doktor geziyoruz surekli muayane ediliyor. Yeri geliyor ayda 3 defa götürdugüm oldu hic bir doktor kasları zayif falan demedi. Ama bende endişe ediyorum hic daha dik oturamiyor bazen bırakıyorum hemen öne egiliyor. Emekleyıp emeklememesine takılmıyorum ben, emeklemeden yüreyen çok bebek var ama oturmasini kafama takiyorum
1 gün bile çok fark ediyor bebeklerde bakalm belki 7. Ayına dogru daha duzgün oturmaya falan başlae bizimkide inşallah