Mutlaka bi çocuk nöroloji ye götürün ve öyle yaparkende videoya alın ve geç kalmayın korkutmak istemiyorum ama benim bebeğim 3.5 aylıkken göz kaymaları oldu ben meleklere bakıyor dedim ama gün geçtikte titreme vs oldu nöbet geçiyormuş gittik dirençli epilepsi hastası dediler ilaç kullanıyoruz şun erken teşhis çok önemli sizinki belki başka bişeydir ama bilmiyorum çocuk nöroloji görsün geç kalmayın