Songultugra annenizde dahil hepinizin evi var mı. Tapudan randevu alıyorsunuz, bütün daireler babanızın üstüne ise annenize %25 kalan size bölüşüyor. Bütün evlerde hepiniz o pay kadar hissedar oluyorsunuz.
Eğerki satış gösterirseniz tapuda baya masraf çıkıyor demişti. Ama oraya gidince yardımcı oluyorlar zaten. Hisse devrin de baya bir para alıyorlar. Gerçi her ne yaparsan yap para ödüyorsunuz. Sadece orda satış mı az tutar yoksa devir mi onu sorun.
Biz bütün ev ve iş yerlerini anneme devredelim dedik 900 bin talep ettiler. Kendimiz hisseli olarak alınca 4 bin civarı ödedik. Orada çalışanlara durumu anlatın en az ödemeli ne yaparız deyin yardım ederler