Yagmur_24 merhaba, aynısı benim bebeğimde de 4. Ayında başladı 5. Ayında pik yapmıştı aynı dediğiniz gibi sabaha kadar kucağımda kalsa da gözü kapalı ağlıyordu 10 dkda bir bazen. O dönem ciddi anlamda psikolojik olarak yıprandım. İki farklı doktora götürdük bir şey diyemediler fiziksel bir sıkıntısı da yoktu, diş de değildi dişleri de 7,5 aylık çıkarttı. Diş olduğu zaman farklı ağlıyor genelde. 9. Ayından sonra hafifledi. Şu an 13 aylık haftanın yarısında yine benzerini yaşıyoruz ilk yarım saat uyanmazsa biraz uzun uyuyor uyanırsa gece boyu sıkıntılı geçireceği belli oluyor. Bu durum yüzünden akşam hiçbir yere gitmem misafir de pek kabul edemem. Ben artık huyu olduğunu düşünmeye başladım. Arada yapsa insan rahatsız mı hasta mı diş mi der ama bizimki sürekli olduğu için öyle zamanlarını bile anlayamıyoruz bazen. Bir de bana çok düşkün beni mi arıyor ondan mı böyle bilmiyorum çünkü bazen babası gidince daha çok ağlayıp sakinleşmiyor. Zamana bıraktım ama çok yıpratıcı bir süreç gerçekten.