User014501 Mnli merhaba elinizde 2 yas kız bebek kışlık kıyafet var ise almak isterim fiyatta anlaşırsak toplu alırım dolap hesabiniz var ise ordan alirim kış gelmek üzere evim sobalı 0 alamaya durumum pek de müsait değil onun için 2. El Arıyorum 💐🫶🏻
Mnli User014501 merhaba benimkiler erkek için çoğu da satıldı kızım daha bebek onunkileri yüklemeye başlamadım oğlum ve kızımın kıyafetlerini küçüldükçe yüklüyorum bazıları unisex dolap hesabıma bakabilirsiniz manolyaconceptevent hesap ismim
Sareberfin Hayırlı satıslar bendede 6 9 aylık kız bebek birkaç parça birley var almak isteyen cıkarsa resimleri daha önce paylasmıstım