yeniannee5 merhaba öncelikle geçmiş olsun, karantina dönemi bitti diye biliyorum ben çünkü korona artık normal grip gibi oldu daha doğrusu öyle kabul edildi diye biliyorum ama yeni varyantıysa onu bilemiyorum, bebeğim geçen yıl 2 aylıkken oldu o zaman sağlık bakanlığından aradılar sizde temaslı olduğunuz için karantinadasınız 1 hafta evden çıkmayın dediler o kadar, eve gelen de olmadı