Kızlar oğlum bugün tam 1 hafta oldu ateşli 2 gün evde çekti baktık vücudunda kırmızı döküntüler başladı hemen acile gittik enfeksiyon diyip yatış verdiler 5 gündür hastane kalıyoruz kan tahlillerinde enfeksiyon dedi doktor viral enfeksiyon olmuş o kadar serum yedi 3 gündür antibiyotik tedavisine başladılar hala ateşi şurupsuz düşmüyor ve bazen şurup içiyoruz yine düşmüyor artık ne yapacağımızı ne düşüneceğiz bilmiyorum hastanede tedavi mi yalnış yapılıyor ne oluyor bilmiyorum bilen yaşayan varsa nolur bi yazsın bi çocuğun hastanede yattığı halde 1 haftadır hiç bir iyileşme göstermemesi normal mi nolur bi akıl verin yavrumu böyle gördükçe helak oluyorum