denizcinar Oğlum 15 aylık oldu, Aptamil 4 kullnıyorum severekde içiyor ama mamayı ne zaman kesmek lazım, siz kaç yaşına kadar kullandınız
Minikbal denizcinar 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum benim oğlumda 15 aylık ne kadar yemek yerse yesin mamayı içmek istio
aysetunckilicfirat denizcinar Benim kızım için hem kendi doktorumuz hem de sağlık ocağı hemşiresi artık mamaya gerek yok ek gıdasını alıyorsa inek sütü içebilir dediler biz de yaşından beridir süt veriyoruz. Şu an 14 aylık.
Deletedmom115 denizcinar 11. Ayda bırakıp süte geçtik zaten günde 2 kez mama veriyordum onun yerine günde bir kez süt veriyorum.
nilyukselen denizcinar oğluma aptamil mama veriyoruz,doktorumuz da 2 yaşına kadar yedirebilirsiniz dedi yani 2 yaşına kadar devam:))
Nazlicicegim Deletedmom115 Merhaba 🤗 bebeğinizin yaşı gelmeden mama vermeyi mi kestiniz hiç mama vermiyor musunuz?
Guldas [bilinmeyen] Mamayı anne sütü yerine veriyoruz. 2 yaşına kadar vericem. Zaten doktorumuz da 2 yaşına kadar verin dedi.
Bebeminnie denizcinar şuan 10.5 aylık doktorumuz 1.5 yaşına kadar mama içmeli dedi sonra cocuk sütlernden vermemi söyledi günde 200 ml
nagehanyorulmaz ben ilk çocuğumda 2 yaşa kadar aptamil verdim 3 yaşa kadar da günde 1 kez vermeye devam ettim. 2 yaşından sonra günlük süt verdim
seldaselda28 denizcinar 14 aylik benimki de sadece gece uykusuna yatirmadan veriyorum.Gece beslenmesini de kestim.Arada gündüzleri devam sutü veriyorum.Zaten icmiyor mama da 2 çekip birakiyor.Çok Zor bırakti ama gece saat bası kalkar mama icer uyumadan susmazdi.Doktorum 8 aylikken günde 2 kere içse yeterli demişti.
dumansiz İnstagramda doktorları takip ediyorum büyük çoğunluğu 2 yaşada kadar devam edilmesini tavsiye ediyor
Deletedmom115 Mmbd Canım şuan 18 aylık 11. Ayda bıraktık o yüzden tam hatırlamıyorum. Ama 9 10 aylıkken falan maksimum 150 yetiyordu çünkü anne sütü de alıyordu.
yaseminkocturk denizcinar Aptamil çok anne sütü gibi çok severek içiyorum ben de oğluma.2 yaşa kadar doktorumuz kullanabilirsin dedi.