vaveyla_1 İlk defa böyle bişey görüyorm 13 aylık susuz kalmış olabilir mi suyu hiç sevmez zar zor az bişey içer şimdi altını açtım bunu gördüm kırmızımsı olmuş çok korktum yarın hastaneye de götürecm daha önce başına böyle bişey gelen oldu mu
Gryffindor vaveyla_1 Üstte kalsın. Susuz kalmış büyük ihtimalle ama tabi doktor şart. Umarım hayırlı sonuçlar alırsınız bizi de bilgilendirin çok geçmiş olsun 🤲🏻
Sonsuz32 vaveyla_1 idarinda enfeksiyon da olabilir benim kizmda birkere böyleydi enfeksiyon çıkmıştı idrarında doktora götürün bence
seizetheday vaveyla_1 bence de susuzluktan ne ile veriyorsunuz suyu çünkü bizimkide sevmiyordu 15 aylık yaklaşık 2 aydır bi suluk almıştık pipetli sevdi onu gördüğü bi yere koyuyorum susadıkça içiyor
Seren-karan Evet sıvı eksikliği az beslenmeden kaynaklı olabilir bizim de olmuştu emziriyorsanız bol bol emzirin ya da bol su tüketmesini sağlayın
vaveyla_1 Seren-karan emzirmiyorum mama içiyo ama onuda sabah sadece veriyorm sonrası hep ek gıda öğünlerden sonra su veriyorum ama tükürüyo hep napacam şaşırdım 🥺
kelebek97 vaveyla_1 suyuna biraz karadut özü yada pekmez karistirip vermeyi deneyin içecek niyetine içsin. 1 su bardağına 1 çay kaşığı gibi
Seren-karan vaveyla_1 mama içseydi ondan su ihtiyacını alırsın gün içinde de verin isterseniz deneyin
vaveyla_1 Noname21 ya bide bu çişten bir kaç saat önce ben kırmızı pancarı haşlayıp yoğurtla verdim onunda etkisi olabilir mi sizce
Noname21 vaveyla_1 yani bu derece etki etmez o Su içmiyor ise siz sucu verin mutlaka ayran kefir Vişne suyu portakal suyu falan çişi normale dönünce de suyu bir şekilde vermeniz lazım hasta olur hasta olunca da serum takarlar mecbur Enjektörle deneyin ağzına sıkın
Burcin-2202 vaveyla_1 evet bence pancardan 😊büyüklerde bile yapıyor . Yarında takip edin bence sonra doktora götürün .
jap vaveyla_1 susuz kalma durumunda bu kadar her yeri kırmızımsı olmuyo. Pancar kaynaklı renk değişimi bu
vaveyla_1 seizetheday suluk var içmiyor biberonla da içmiyor bende kaşıkla veriyorm bardakla içirmeye çalışıyorum onuda yapmıyo
kelebek97 vaveyla_1 ben her ögünde içecek isteyen kızıma organik karadut özünü ılık suya karıştırıp veriyorum iştah açtığını gözümle gördüm hic bir zarar görmedim 3 senedir 🤭
vaveyla_1 Burcin-2202 yani bide öyle bir iki kaşık da değil fazla yedi bi kaseye yakın bende ondan şüphelendim çünkü daha önce hiç olmadı böyle bişey. Evet götürcm yarın teşekkür ederim 🙏
vaveyla_1 kelebek97 bende karadut özü alıcam kaç gündür araştırıyodum hangi markanın alsam diye iyi oldu söylediğiniz siz hangi markanın kullanıyosunuz
kelebek97 vaveyla_1 r ben size eşimden öğrenip atacağım. Muhteşem bir tadı var. Hatta bizim evde inanılmaz içecek tüketilir içecek olmadığında 2 tatlı kaşığı özü minicik sulandırıp üzerine sade soda açtımmı misss 😁😁