Bizimde 2 kedimiz var ama kopege asla cesaret edemem ben büyümeyen bir bebek gibi görüyorum . Bahçeli evimiz olmasına rağmen göze alamıyorum. evet sevgisi şüphesiz eşsizdir ama sürekli yaz kış tuvalete çıkarmak, bakimi, evin temizliği derken büyük fedakarlık istiyor. Bir yere bırakıp gidememek de cabası