gamzesameturkoz Merhaba kızlar hamilelikten kalan aşırı çatlağım var. Hamilelikte çok çatlağım oldu yani öyle böyle değil. Bu çatlaklara iyi gelecek önerileriniz var mı ?
Ceycey001 gamzesameturkoz hiç bisey geçirmiyo öalesef 13 sene onceki çatlaklarım bile duruyo catlakda degil karnım bildigin yarık mübarek bu biraz genetik yapısal bence
LaraCroftTombRaider gamzesameturkoz maalesef benim de çatlaklarım var yeni doğum yaptım 2-3 ay sonra striort çatlak tedavisine başlıycam biraz da olsa azaltıyormuş bakalım 😕
Kokina07 gamzesameturkoz offf benimde .. ve 2ayda basladım yağ kullanmaya..hepsi genetik. Bende zayıflayınca ve renkleri dönünce rhaatsız olursam yaptıracağım