Sinem61 bağışıklık kısmı bence ilk bir yaş için geçerli sadece. Bir yaştan sonra anne sütü olan çocuk ekstra bir avantaja sahip olmuyor. İlk çocuğum sadece mamayla büyüdü. Evet, ilk bir sene akranlara oranla çok hastalandı ama bir seneden sonra akranları bizimkinden daha çok hastalanmaya ve çok zor atlatmaya başladılar.