Roro37 Alina_aaa doktorunuza danışıp probiyotik başlayın. Benim bebeğim de 7 güne kadar kaka yapmadığı oluyordu probiyotik başladık şu an 44 günlük başladığımızdan beri bağırsakları düzene girdi az da olsa hergün yapıyor