Eeeee45 İsmi nedir ve 3 ay sonra bitmeden gidip tekrar mı yapılıyor eşim doğum kontrol hapına karşı o yüzden merak ettim
Eeeee45 queen_bee şimdi internetten okudukça çok yan etkisi var diyor eşimden gizli yaptırılan sizde ne gibi yan etkileri oldu
Yasemin23 queen_bee ne tür yan etkileri oldu siz de adet görememek çok zorlar çünkü bir kadını hormonlar alt üst duruma mi geliyor ben de düşünüyorum bilgi verir misiniz
queen_bee Eeeee45 bende olan yan etkileri adet olmamak. Birde biraz sinirli olabiliyorsunuz. Doktora söylediğimde iğneden kaynaklı olabileceğini söyledi. Onun Dışında bişey yok. Uzun süre çocuk istemiyorsanız kesinlikle öneririm
queen_bee Yasemin23 evet adet olmamak kötü ama kesinlikle yakın zaman da çocuk düşünmüyorsanız öneririm. Ayrıca biraz sinirli bir insan oldum iğneden sonra 😄doktor iğneden olabileceğini söyledi. Onun Dışında Bi yan etkisi yok bende