Kızlar 32 yaşındayım erken menopoz durumum vardı 2 cocugumdan önce ilaç vs kullandım sonra hamile olduğumu öğrendim çocuğum doğdu düzensizlikler başladı normaldir dogum sonrası adet 1 yıla kadar diye üstüne düşmedim sonra tekrar doktora çıktım yine değerler tepesi üstü olmuş aynı durum yine başa sardı tekrar hap verdi doğum kontrol hem adet düzenleyici şimdi de hapın tam ortasına geldim adet geldi 10 gün oldu bitmiyor deliricem çok az geliyor tam bakıyorum bitti gibi duş alıyorum lavoboya çıkıyorum yine geliyor artık sıyırdım siyircam gelse bi dert gelmese bir dert normal mi acaba bu durum doktora da randevu alamıyorum yok hiç bisekilde