tombikinannesi moral gibi geldi yazınız, 4 günlük oğlum sarılıktan yoğun bakımda kaldı bir gün dün eve aldık. Uyanmıyor, zorla uyandırmaya çalışıyorum bu sefer de zor emiyor emerken uyuyor devamını almıyor mamayı almıyor çünkü uyuyor ve bunlar hiç geçmeyecek gibi geliyor gözümde hep daha da sararmış gibi geliyor ağlamaktan canım çıktı dayanamıyorum