Audanur38
Ezelden beri böyle.
Hep çocukları babasız, anaları babaları evlatsız bıraktılar. Benide, eşimide babasız bırakanlar bugün bir çocuğu daha babasız bıraktı. Hiç geçmeyecek acı, hiç geçmeyecek özlem bıraktılar o yavruya. Allah belalarını versin.