Raul2023 Merhaba sevgili anneler. Benim bebeğim de tirnak batmasi var. Hic tırnaklarını kesmedim. Dogumdan oyle. Simdi acıtıyor canını. Siz bu durumlarda ne yapdınız.?
Zehosa Raul2023 bacoderm antibiyotik kremi tırnağının içine doğru itmeye çalışın. Tırnağı keserken düz kesin ve sıfır kesmeyin. Bnm bebeğimdede vardı tombişliği geçince kendiliğinden düzeldi tırnakla etin arasına diş ipi geçirirseniz tırnağın ete olan baskısı azalır
delirmeceler Raul2023 doktorumuz fucidin krem önerdi tırnaklarını düz kesiyorum sıfır kesmiyorum 2 ayda kendiliğinden geçti sizinki ileri boyuttaysa acıda fazlaysa bir doktora götürün derim siz farketmiyorsunuzdur ama bayağı acı verici bişi