94busra94 Evi arabasi durumu iyi olan faydalaniyo cimere kac kez yazdim hep redediliyo evde sadece esim calisiyor ve kiradayim belediyeden nasil faydalaniyo bilen var mi
Tubasahra 94busra94 Çok basit evin ,araban olcak 😀Bize ekmek yok belediyeden.Şaka bi yana Allah yardımcımız olsun hepimizin
94busra94 Tubasahra amin o kadar yazdim hic umursamiyolar gecen bi atm nin onunden geciyorum 10-15 suriyeli kuyruk olusturmustu nasil zoruma gitti onlwra bizden daha cok sahip cikiyo devlet