Sezaryen doğum yaptım sütüm 1 hafta sonra geldi o arada mamaya başladım mecburen. Ama sonrasında emzirmeye devam ettim. Emmeden uyumuyordu.Özellikle geceleri sürekli emiyordu oğlum mamayı almıyordu ama son 1 aydır meme reddi yaptı bazen geceleri bile emmiyor. Sütüm var ve göğüsüm ağrıyor. Meme reddini nasıl yenebilirim tecrübeli anneler yardım edebilir misiniz 🥹