Songul_hamza Bundan bir ay önce meme reddi yaşadık onu geçirdik bı sekilde o zmaandan snra ne emzik ne biberon kullandım hiçbir kokuda kullanmiyrm artık dünden beri memede ağlıyor hiç mi geçmiyor ya kafayı yicem artık sürekli yasicam mi sinirlerim alt üst
tolgamze1905 Songul_hamza bizim bebek 2 aylık şuan yaşıyorum . Ve bi hata yapıp mama verdim şimdi hiç istemiyo meme görünce çığlık çığlığa ağlıyor. Sadece gece uykuluyken emzirebiliyorum. Mama vermeyin sakın pes etmeden emzirmeye çalışın.
cionunannesi Songul_hamza bizde yaşadık 2buçuk aylıkken memede sürekli ağlıyofu kesinlikle emmiyodu yeni yeni geçdi güzel emiyo derken şimdi 3 buçuk aylık olduk yine başladı 2 gündür kabul etmiyo emerken ağlıyo kilo alımıda durdu mecburen sütü sağıp biberonla veriyorum biberonuda emmiyo zaten ben ağzına damla damla sıkıyorum doktorumuz da bazı dönemler olacağını sabretmemi söylüyo🙈 sabredicez mecburen
T-Tuna Songul_hamza ben meme reddi sandım. Reflü çıktı bilginiz olsun. Bir dr a sorsanız daha iyi bilgi alırsınız.
Songul_hamza tolgamze1905 hayır mama hiç kullanamdik vermeyi dusunmuyrm ama sürekli bu meme istememe olayını yasicakmiyim 2 ay 27 günlük suan
Songul_hamza Gamzebysl sürümü sagip biberonla veriyordum ama beş defa falan verdik doyurucu şekilde değil tabi ama meme reddini yaşadıktan snra biberonu emziği bıraktım şuan memede ağlıyor anlamiyrm niye byle yapiyo
T-Tuna cionunannesi aynı şeyi yaşıyoruz. Bebeğime reflü teşhisi koydular. Daha az evvel sinirden üzüntüden ağladım aç kalıyor diye. Gaviscon kullanıyoruz o bile tam rahatlama sağlamadı. Dr unuza danışın bebikler aç kalmasın. Hem meme reddi hem biberon reddi aynı anda olunca yazayım dedim.
Emineeeeee Ben 6. Aya kadar hep yaşadım meme reddini berbat bir durum sabredin geçiyor sizinde geçecek inşallah 🙏🏻
Zeynebsmom Songul_hamza ben 4.ay aşısından sonra yaşadım 1 hafta sürdü mama vermedim inat ettim sağıp verdim kaşıkla aç kaldı emdi ama ne zorla..çok zor oldu yattığı anda başlıyodu ağlamaya inşallah diğer aşılarda da böyle olmaz o kadar üzülmüştüm ki göğsüm süt dolu bebeğin emmiyordu inşallah geçicidir insan gerçekten yıpranıyor...
Songul_hamza Zeynebsmom evet bizde bı öncesini yendik tekrarladı anlamiyrm niye byle yapiyo koku hiç bsy kullanmiyorum artik