Merhaba 8 aylık bebeğim var, hafif nezle oldu. Calpol veriyoruz kaşıkla ya da enejktörle fakat ilacı asla kabul etmiyor, bir tülü içiremiyoruz. Ek gıdaya da düşkün bir bebek değil, çoğunlukla yemiyor ve reddediyor. İlaç içirme için nasıl önerileriniz olur? İlerleyip antibiyotik kullanmamız gerekse naparız bilmiyorum :/