balasininanasi Kızlar bana sağlık ocağındaki hemşire önerdi. Bi çay bardağına bi çay kaşığı kimyonu koyup karıştırıyorum. Ilıyınca içiyorum. Ama dibindeki çökenler kaliyo. Sanki pek bi faydasını görmedim acaba dibindeki kimyonlari da mi içmem gerek
Songul_hamza balasininanasi ben cekilmemis kimyon aldım kupa bardagina bir çay kaşığı koyup beş dk demledikten snra içtim faydası oluyor elbet bebisede veeiyordum bı çay kaşığı rahatlatiyordu
[silindi] balasininanasi o gaz varsa yine oluyor canım takma ben neler denedim kolik bebeğime hiçbir faydası yoktu nurse harveys colex şurupla geçti
dnzwsw balasininanasi cezvede kaynatıp 5 dk demlensin ince bez yada tülbentten süz ben öyle içtim sabah akşam 1.2 çay kaşığı doktor tavsiyesiyle bebeğimede verdim 2aylıkken gaz sıkıntımız bitmişti
Elenora balasininanasi ben bir çay kaşığı kimyon ağzıma atıp arkasından bir bardak su içiyordum ve gerçekten işe yarıyordu hiç gaz sıkıntısı yaşamadık çok şükür
PamukEcem Ben kimyonlu su içmiyorum yediğim bir cok şeye kimyon döküyorum peynire, yumurtaya, bazen ekmeğe......
balasininanasi [silindi] Allah korusun kolik degil zaten 🙏 Öyle büyük bi sorunuda yok ben maksat rahat yapsin diye
[silindi] balasininanasi o zaman aktardan çekilmemiş kimyon al onu demle iç toz halinde sadece yemeklere kullan
BurcuKucuk Ben çok içtim ve faydasını da gördüm sütümü de arttırdı üstelik. Dibindeki tortuyla birlikte içtim
Defne_cicegim balasininanasi 1 su bardağı suyla 1 çay kaşığı naneyi kaynatıp ılıyınca 1 çay kaşığı bebeğe verin inanın 10 dk sora birt birt sesleri duyacaksınız çok güzel rahatlatıyor bi tanıdığıma doktor tavsiye etmişti :) bununla birlikte zeytinyağı ver düzenli olarak bide bol bol karnına bacaklarına masaj yap cok faydasını görürsün
dnzwsw balasininanasi evet evet doktor söyledi bende sabah akşam bir iki kaşık verdim çok şükür bir sorun yaşamadık şuan 7 aylık 🧿
dvran22 Defne_cicegim canım yaa normal nane mi yoksa dağ nanesimi kullandınız benim kaynanamda dağ nanesi sancıya ve her türlü şeye iyi geliyor dedi ama ben korkuyorum bebeğim daha 2 aylık ..Daha daha geçen gün arkadaşım aradı nane kaynat ve onu rahatlatır diye ama bilemedim