Linamoms__ Kızım zayıflamaya başladı şuana kadar kilosu hep guzel gidiyodu. Hiç durmuyo surekli hareket halinde bisey yese hemen kakasini yapiyo yedikleri artik yaramiyo. Sizin 7 aylik bebeklerinizde kilo durumu nasil ?
beyzzsenturkk_ Linamoms__ zayıflamıyor aslında boya gidiyor sen zayıflıyor sanıyorsun artık boy atacaklar ve haraketleri çoğaldığı için kilo alımı yavaşlayacak bundan normal bişey yok kızım 8 ay 14 günlük mesela 9.100 kilo ama 6. ayda 7-8 kilo civarıydı gören zayıflamış diyor ama kilo almış sadece boya gitmiş uzamış sen sürekli gördüğün için anlamazsın ama başkası sık görmese anlayabilir
Bubenimoykum Linamoms__ 6 aydan sonra bebeklerde kilo alımında azalma sabit kalma gibi durumlar söz konusu olabilir, çünkü artık bebeğiniz hareket ediyor yediklerini yakıyor. İlk aylardaki gibi 1000/1500 gr değilde 300/600 gr alabilir
Senden-bokolmaz Linamoms__ 4,5 aylıkken bakıldı 7,200 su 6,5 aylıkken bakıldı 8,300 olmuş rotavirus atlattık ek gıdayı zor kabul etti sütün yetmedi arada mama verdim ben yine de iyi diyorum çok şükür
Linamoms__ beyzzsenturkk_ ay hic boyle zayif gormemistim gozumde o kadar tuhafki bi endişelendirdi beni