Annekizz Ay Allahım dün bot ekledim sepetime 300 tl idi kartta param yoktu yarın alıyım dedim. Bugün sipariş vermek için giriyim dedim 550 tl olmuş yok artık dedim ya bir günde ne değişmiş olabilirde bu kadar arttı
beyzzsenturkk_ Annekizz sepetimde bi şişme yelek var haftalardır 400 küsür ama diğer rengi 200 bence cok sacma bende düşer diye bekletiyorum
Zeynep11 Annekizz indirim zamanı gelince önce böyle bindirim yapıyorlar. Mesela o satıcı ürünü birkaç gün sonra tekrar 300 e düşürecek, böylelikle ürünü öne çıkacak
Laden Annekizz bugün öğrendiğim bir haberle trendyol benim için bitmiştir. Direkt uygulamasınıda sildim bir daha asla alışveriş yapmayacağım.
Laden ankakusu5058 jap defnevedoruk İstanbul deposundaki işçilerin çoğunu birden çıkarmışlar. Çıkarılan işçiler oturma eylemi yapıyormuş göz altına falan alınmışlar. Sendikalaştıkları an işlerine son verilmiş. Bir videoya denk geldim çok ama çok üzüldüm. Bir daha da alışveriş yapmamaya karar verdim olay bu