Oğlum 40 günlük başından beri bir mememden normal süt geliyo emziriyorum ama diğer mememden süt çok ama çok az geliyo çok fazla emzirdim başlarda sağım yaptım baya süt yapan her şeyi yedim içtim. Ama tık yok. Bir tane meme de yetmiyo bebeğime diğer memeyi nasıl artırıcam ya da artmaz mı artık ? Bilen var mı ?