Milliyetcianne Kızım 3.5 aylık ve hic bir şekilde biberonla süt içmiyor. Danışman ebe’miz alıştırma bardağı önerdi. Ancak hangisi alacağımızı şaşırdık. Siz hangi alıştırma bardağını kullanıyorsunuz? Önerileriniz ne olur?
Kuzularinanasi Milliyetcianne avent olabilir.bnmki de hic biberon almadi.6aylik olunca tesaduf avent sulukla vermis annem icmis sutunu.ama ucu cok yumusak hemen yirtiliyor suluklarin hizli akiyor oyuzden 6aydan once size pek uygun olmayabilir