Uyuşturucu krem sürüyorlar 15 dk bekleyip işleme alıyolar acı eşiğine bağlı biraz ama ben 6 kere yaptırmış biri olarak söylüyorum yapan elden ele değişiyor tabi. İnce olan yerlerde acıyı daha hissediyorsun ama o anlık. Lütfen tecrübeli ve iyi bir yerde yaptır. Boyasına şekline sürekli sen karış ve yönlendir