Zalimsin bende 28 haftalık doğum yapmış bir anneyim 5 gün doğum sancısı bekliyerek 5.ci günde benim solunumumda sıkıntı olduğu için dahada beklemeyip aldılar ikizlerimi yüksek ihtimal sıvı boşalması olsada bebeği koruyacak durumda olduğu için ve anne karnında ne kadar beklerse bebek için iyi olacağını düşünmüş olabilirler bizde durum böyleydi çünkü rabbim acil şifalar versin inşallah sıkıntısız gelir evine