Kızlar gerçekten bıktım ağız kokum var boğazım hep yara dişlerimi sürekli fircaliyorum naneli sakız kullanıyorum ama gitmiyor.disciye gidiyorum çürük yok.ama malesefki farenjit yapıyor çünkü boğazım hiç iyileşmiyor hatta yaz boyu yutkunmakta zorluk cektim.kizim hep ağzın çok kotu kokuyor diyor rahatsiz oluyor bana yaklaşınca en çok da bu üzüyor beni. Var mı bilginiz çözümünüz