Hll40 bizde hipp kullanıyoruz doğduğundan beri. Aptamilin gaz yaptığını düşünerek bırakmıştım 10 günlükken. Hippe gecmistim. Hafif kusmalari vardi ve çok gazı vardi. Dahada gazlanır diye mama değiştirmeye çok korktum. Saatte 2 kere 90lik içiyor. Tek seferde 180 lik falanda içmiyor. Sürekli biberon elimde mama yapıyorum.Şimdi 6 buçuk aylik olduk 2 numara hippe geçeceğiz ama hiç sevmedi. Belki diş iştahsizligidir bilemiyorum ama fırsat bu fırsat değiştirmeyi düşünüyorum.