Test yaptım tek çizgi çikti ama benim normalde 1 gün ancak geçer adetim 6 gün geçiyo ve gebelik belirtilerinden bi kaçını yaşıyo gibiyim kasığımda inceden bi sızı var hiç adet olcak gibi sancılarım hala bile yok henüz, asıl sorum bu bulantılar falan hamileliğin hangi haftasında başlıyodu