Kızlar bebeğim 4200 kg doğduğu için hastanede doktorlar mama verdi bana da mamayla desteklememi söyledi . Çok pişmanım eve mama ve biberon soktuğum için. İlk bebekken anlamıyordu bi iki haftalıkken bıraktım mamayı. Zaten kendisi de istemiyordu ağlıyordu meme veriyorum emiyordu. Şimdi iki aylık. Gece ağlama krizlerine girdi sanırım ataktı . Eşim mama vermeyi denedi sustu . Sonra her gece mama vermeye başladım. Şimdi de meme verince çığlık çığlığa ağlıyo ve hiçbir şekilde susmuyor.ayakta yatarken her şekilde denedim Aç kalıyor yine meme almıyor . Mecbur mama veriyorum susup içiyor. Şuan sadece gece uyurken emzirebiliyorum. Biberona alıştı sandım sütümü sağdığımda da içmek istemiyor . En son dün içine çok az şeker koydum içti. O da zararlı mı bilmiyorum. Nasıl tekrar memeye alıştırsam? Sizin de böyle oldu mu?