Derya58 önce kitaplar aldım onları okudum konuştum sonra lazımlık aldım onu gördü arada oturttum kıyafetleri ile. Büyüdüğünğü ve bezi çıkarıp külot giyeceğini lazımlığa çiş kaka yapacağını anlattım aylarca. Kaka çiş yapınca altını alırken söyledim. 26 aylıkken bi denedik 2. Günü hastaydı geri bez bağladım 3 hafta önce 28 aylıkken sabah konuşup beze veda ettik. İlk günler çok kaçıracak bu çok normal. Sık sık götürdüm çişimiz gelmiş olabilir hadi deneyelim. Lazımlığa yaptıkça alkışladım aferin başardın dedim sifonu ona çektirdim. Kaçırdığında çişi kakayı lazımlığa yapıyoruz bana haber vermelisin altın ıslanır dedim.5. Gün söylemeye başladı. 1 haftadan sonra kaçırmalar bitti gibi. Şuan 3 hafta oldu çok nadir kaçırıyor o da ya dışarıda ya oyuna dalınca ya da çok sevdiği insanları görünce gitmek istemeyebiliyor öyle. Asla kızmadım ödül ceza vermedim. Sabır ve hazır olmak çok önemli. Gece gündüz aynı anda bıraktık