Evet emziriyorum ama yavaş yavaş kesmeyi düşünüyorum çünkü baya bi yorucu olmaya başladı enerjim 0 yoksa devam ederdim 2 sini de emzirirdim.
Büyüklerimizde söyle bş durum var eskiden öyle görmüşler öylede devam ettiriyolar ama eski zamanla şimdiki zaman çok farklı herşey çok gelişti artık. Doktorlar en iyisini en doğrusunu söyler yıllarca egitim görüyolar sonuçta. İnstagramda “gebeanne” diye bi sayfa var kafanı kurcalayan tüm soruları orda öğrenebilirsin.
Bide söyle bi durum var riskli bi gebelikse düşük vs olabilicegi için doktorun emzirmeyi hemen kesmeni söyleyebilir daha ilk kontrolde