Usnac1995 Kızlar, doğumgününde hediye geldi ama bebeğim oyuncak falan şuan hiç sevmiyor ata da pek bakmadı. Daha yeni 1 yaşında, acaba ilerde oyalanır mı yoksa gidip kıyafetle değişeyim mi. Fikir bekliyorum
ikicocukcokcocuk Usnac1995 oynar tabiki kızım o zamanlarında hiç oyuncakla fln oynamıyordu babası plastik şu eşşekler var ya ondan almış bir iki üstüne bindi zıplama bilmiyor ya öyle attı kenara bende kaldırdım 2 yaşına girdi baktım oyuncaklarla oynuyor onu çıkardım şuan üstünden inmez sekerek gezer odalarda🤦🏻♀️😂
FiltreKahve Usnac1995 2 yaşından sonra aktif olarak kullandı ikizlerim. Şu an 3 yaşındalar hala biniyorlar 😌
Mrvtlg Usnac1995 kızım 3 yaşında hala kullanıyor sallanan aparatını çıkarttık üzerinde geziyor bütün gün 😀