08122022 Merhaba arkadaşlar kızım 10 aylık sebamed yeni doğan şampuan kullanıyorduk yeni bitti tekrar aynı mı alsam yada önerdiğiniz varmı alerji yaomayan cildi hassas?
terazikadini 08122022 memnunsan sorun yaşamadıysan devam et bence bizde sebamed kullanıyoruz değiştirmeyi düşündüm ama diğerleri için göz yakıyorlar denmiş hep vazgeçtim bende sebamed de kaldım
livanurvealpinannesi61 08122022 ıva natura ve hipp baby çok iyi. Ben 3-4 aydır ıva natura kullanıyorum memnunum içeriği de temiz. Sebamed de çok fazla kimyasal var. Ecowell aşırı göz yakıyor hiç güzel değil