Kızlar bu sabah uyandığımızda oğlumun göbek deliğinin tamamen şişip balon gibi sarı su toplamış gibi olduğunu gördük direk acile gittik kan tahlili felan alındı enfeksiyon cıkdı yatış verildi sonra doktor muayene ederken o iltihap pstladı temizleyip pansuman yaptılar ysrın sabah cocuk doktoruna gideceğiz diye hastaneden cıkdık bu durumu yaşayan varmı yatış olmadan evde tedavisi olmuyor mu acaba??