cokcocuklu
[bilinmeyen] regamasis kullandim ben balik yağı doktorum vermisti
cokcocuklu
[bilinmeyen] dogumdan sonra bıraktın mi kullanmayi zarari varmidir ki iyiydi o hap
Belisss
[bilinmeyen] devam edıyomuyuz bakık yagına ? Ben dogurunca bıraktım daha koca bi paket balık yagım var
cokcocuklu
[bilinmeyen] haklisin canm braz pahaliydi o
Belisss
[bilinmeyen] kac aylık oldunz ne kadar daha devam edılcekmş
Belisss
[bilinmeyen] elimdekılerı bıtırym bari 😂