O kadar çaresizim ki haftalardır süren bir uyutma mücadelesindeyim bebeğim uyumak için hiçbir yolu beğenmiyor beğenip uyusa da 25-30 dakika sonra hemen gözünü açıyor bazen uyudu diyorum 5 dakika sonra açıyor gözünü sürekli kucağıma alıp uyutabiliyorum yerine koyup koymama uykusunun durumuna bağlı oluyor ama her halükarda 30 dakikaya geçmiyor uyanıyor bir huzursuzluk Ağlama anlıyorum ki uyumak istiyor ve tekrar uyutmaya çalışıyorum Bir 30 dakika daha o da şanslıysam üç buçuk yaşında bir oğlum daha var çok zorlanıyorum bu uyutma muhabbetinden benim gibi olan var mı çaresi yok mu bilen var mı