Naagii 15-20 gün önce yaptırdım ilk idrarında ağladı sonra hiç ağlamadı. Doktor sadece krem verdi. Günde beş kez kremi sürdüm. Artı olarak ilk bir buçuk gün ağrısı hafiflesin diye calpol verdik 1,5 çay kaşığı Bardak vs koymadım bezini normal bağladım. Zorluğu olmuyo