Ayferde ve bence erkek çocuklar daha şefkatli, benim oğlum 7 aylık evet hareketli yerinde durmuyor maşallah, ama bana karşı çokfarklı, sabah uyanınca öpüyor sarılıyor resmen , biri bana sesini yükseltsin oda hemen tepki veriyor. Babasından ziyade benimle mutlu. Ve kendisini çok da güzel sevdiriyor. Bu biraz da karakter meselesi her kız çocuğu da kendini sevdirmiyor. Kız çocuk da çok güzel ve özeldir eminim ama erkek çocuk da başka. Benim için çok özel