Roro37 aynı şekilde düşünmüştüm bende kızım iki aylık ilk haftalar sütum gelmedi diye hippp mama verdik kabız oldu yirminci gün falan doktor kaka resmini görünce sma laktozsuz ve bununla beraber biogaia verdi ikisini kullanmaya başladık bı kaç gün sonra kaka da mukus sürekli bağırsaklarından sesler geliyordu gürültülü kaka iki hafta devam etti doktora götürdüm normal dedi anne sütü de alıyor tabii bu arada sonra kaka da kan gördüm gene götürdüm alerji testi yaptı tam alerji değil ama hasasiyeti var dedi alerjik mamaya başladık üç dört hafta kullandım kaka hala mukuslu ve cıvık tabii ağzından burnundan kusuyordu mamayı içmek istemiyordu ısrarla keçi sütlü mamaya geçelim dedim doktorumuza izin verdi 10 gündür kullaniyorim kakası normal ne mukus var nede cıvık nede sık yapıyor anlamadım nasıl alerji bu