Olum 23 aylık bronsıt gecırdık biz buhar filan alındı cıgereınmıs dedı oksurugu neyse hallettik duzeldı ama yeniden antıbıyotık alsın istemiyorum su an burnunu temizliyorum bısey gelmiyor cok fazla ama boyle nefes alırken hır hır oksururkende kutur kutur ses geliyor andız pekmezı vermıstj gorumcem ıcmek istemiyor bu arada istahı da yeniden azaldı dıs doneminde genl olarak dıs sorunsuz cıktı ama en sondakıler cıkuyor suan neyse soruma gelim bu hırıltı kuturtulu oksuruge ne ıyı gelır nıbulazatorun var ama kullanmak istemiyor.