esractl Kızım 7 ay 21 günlük aşırı iştahsız ve geçmek bilmeyen öksürüğümüz var alsam fayda eder mi kullanan var mı memnun kalan
rainayaz esractl asla etmiyor ayrıca içinde bal propolis var. Bu tarz şeyler 1 yaşından önce verilmemeli ama yine de siz bilirsiniz
Sedaekrem esractl canisi dedıgın macunu bılmıyorum ama daha kucuk brbrgı bence bu tarz setlere baslaman ıcın
reyhan12 esractl ben de 8 ayda almistim 3 4 kere verdim dahada vermedim bi etki etmedi bence erkek kardesime verdim o yiyor
Aslanpars esractl içeriği iyi olmadığını okumuştum daha çok küçük pekmez tereyağ verebilirsiniz 7. Ayda bal 1 yaşa kadar yasaklı ama fenomen ürünlerinden mümkün mertebe sakınırım
durununannitoskosu esractl Arkadaşımın 19 aylık kızı bu macundan hasta oldu 1 hafta aşırı ishal oldu zor iyileşti asla tavsiye etmem
Slm-sg Kızım 2 yasına yeni girdi ben ıkı aydır kullanıyorum. D vitamini dısında baska bir sey kullanmıyorduk ama bizim iştahımı açtı. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.
livanurvealpinannesi61 esractl öksürük için bey öz mix ve beytoniç alıp karıştırın azıcık bebeğinize içirin öksürüğe çok iyi geliyor
livanurvealpinannesi61 esractl yok hayır ben kızıma bebelik firmasından alıyorum doğal ürün 7 ci aydan itibaren veriliyor
Slm-sg esractl bizde inanın öyleydik. Sizi çok iyi anlıyorum. Mesela eskiden peynir yerdi şimdi ağzına bile sürmüyor. Ben bir nebze faydasını gördüm. İnşallah sizede işe yarar.
baloglum_e esractl yorumlarına aldanıp kanmayın kullanmayın daha çok küçük bebeğiniz ne olduğunu belli olmayan şeyler vermeyin lütfen