Hazalbebis Kızlar salı günü işe başlayacağım. Gitmeden sütümü sağıp bırakacağım. Şöyle ki bugün sağıp lansinoh biberonla vermeyi denedim maalesef almadı. Nasıl alıştırabilirim bebeğim 4 aylık. En azından ek gıdaya geçene kadar bu şekilde idare etmemiz lazım
ikicocukluAnne_ Hazalbebis tutmaz artık benimki de tutmuyor çok zor ama iyice acıkırsa belki tutar biberon ucu yumuşak olan dan deneyin lansinoh iyi o konuda deneyin İnşallah tutar