Kızlar 38 derece ateşle doktora gittik boğaz enfeksiyonu olduğunu söyledi. Boğazında parça parça yara tarzı şeyler olmuş . Bebeğim daha 7 aylık ve iştahla mama içen bebek ne mama yiyor, be yoğurt sadece tavuk suyuna çorba içirebildim. Ne zaman geçer bu süreç? Boğaz enfeksiyonu geçiren bebeğiniz var mı? Ne yedirmeli tavsiye istiyorum 🙏🏼