Kızlar bebeğim 2 aylık bir ishal geçirdik ondan beri çişli bez sayısında zaman zaman azalma oluyor ondan once her beslenme için kalktığımda iki saatte bir veya iki saatten önce hep bezini dolu aldırdım ama bi kaç gündür azalma var mesela dün gece 12 gibi aldım sabah 6da çok az yapmıştı 3 4saat yapmadığı oluyor yaparsa da darı çizginin yarısını dolduruyo sadece kaka yaptığında bez dolu oluyor çişle neden olur acaba bu başına gelen var mı