Deletedmom_78 Kızlar renkliler için toz deterjan olarak hangisi sizce? Omo mu Ariel mi? Seçenek bu ikisi🫶😁
Gryffindor Deletedmom_78 Ben renkliler için hep sıvı kullandım canım bilmiyorum tozları. Üstte kalsın postun 😘
Asyaveannesi04 Deletedmom_78 renkliler için toz kullanmıyorum zamanla rengini solduruyor çünkü hep sıvı perwoll kullanıyorum
Deletedmom_78 Gryffindor Asyaveannesi04 ya çok sacma olmazsa bir sey sorabilir miyim kınamazsanız😁😁bu sıvı deterjan koyunca bu akıp gidiyor makinenin gözünden yanlis mi yapiyorum makine mi bozuk 😁😁
Gryffindor Deletedmom_78 Yok kız niye kınayalımm😄 bence yok sorun yok çünkü benmkinin sıvı deterjan için aparatı var ama annemde yok onun da çamaşırları gayet yıkanmış çıkıyor yani
Deletedmom_78 Gryffindor heh evet aparat yok sadece yumusatici yerindr var mavi bi sey o kadar :( ama yinede sanki o ordan gidince yıkanmamis hissediyorum malesef sacma spaan takintilarim oluyo😁😁
incitanem5 Deletedmom_78 Canım makineyi çalıştırdığında su almaya başladığı an sıvı deterjanı dök o şekilde boşa gitmiyor. Bende de aparat yok öyle yapıyorum ❣️
mrsheisenberg okuyor aynı yere gitmiyor mu akıp nereye gidiyor direk gidere bağlı değil sonuçta makinenin içine dolmuyor mu mantıken🙉
okuyor mrsheisenberg benim makinam ilk calistigi anda deterjan haznesindendeki ön yıkama bölmesinden su alıp önceki yıkamadan kalan kalintilari temizliyor. Önceden sıvı deterjan koymuş olsam (apartsiz) o suyla akar gider.
jd16 Deletedmom_78 makinen kaç senelik bilmiyorum ama garanti belgelerini saklıyorsan o poşetlerin içinde oluyor ek aparatlar 😉
Deletedmom_78 Ersoynesli10 bende omo kullandim ama arieli de gorunce bir sorayim dedim tesekkur ederim♥️